Tuesday, February 17, 2009

Sleepy Head..

Mengantuk sungguh hari ni.. Aku cuba tahan daripada nak tertido.. Naik juling2 biji mata dibuatnya. hehe... Inilah akibatnya bila selalu sangat cuti.. Mata pun jadi manja, asyik nak terlelap tak kira masa.. Nak cakap kurang tido, memang tak lah.. Aku tido awal jugak.. Plus, ada tidur siang.. Help me..

p/s: Masa sekolah dulu, kawan aku bagi petua suruh hisap jarum peniti yang letak kat tudung tu, kalau mengantuk.. Menakutkan, kan?.. Kalau dah rasa takut, tentu mata segar aje lepas tu.. yelah, takut tertelan jarum.. hehe..

4 comments:

hamiDahRecKs said...

ngantuk tu nikmat
tido jer emy weii
harhar

This is .... said...

kalau dalam kelas, dah lama dah aku tido.. tapi, ini dalam opis cik midah wei..

Uwa said...

oit.. gile bahaya kawan ko punye cara..huhuhu

This is .... said...

aku bengong2, pegi ikut.. tapi, rasa nak tido lagi kuat dari rasa takut.. haha..