Wednesday, January 7, 2009

My Long Holiday & New Hair Cut

Aku cuti panjang last week.. Best, memanglah best, tapi, annual leave aku dah abis.. sedih betul la..

Masa cuti tu, pegi beli buku sekolah adik-adik aku yang 3-serangkai tu.. Boleh tahan mahal buku2 diorang.. Pastu, pandai pulak si penjual buku ni jual skali dengan pakej stationery dan pembalut buku.. Patutlah mahal bebenor, buku xbanyak mana pun.. Aku confuse kenapalah mahal sangat sampai nak dekat RM200.. aku patah balik suruh orang tu check semula.. Aku suruh dia keluarkan semua yang aku x tanda dalam list book.. Last2, aku dapat balik RM30++, just utk pembalut buku utk 3 orang.. Ceh, kalau nak cepat untung pun, xpayah la buat camtu kat budak2 skolah.. Pegi meniaga benda lain la.. Kesian la, bukan semua orang mampu nak beli mahal2...


Depan kedai buku skolah




Gadis & bunga.. Entah dari mana dia petik..

Lepas siap beli buku, pegi kedai nak gunting rambut cik Sofia.. Kiranya gambar kat atas ni, kenangan rambut mengurai dia lah.. haha..

In the making:









Tara.. Sofia's new hair cut!





Aku suka potongan rambut dia kali ni.. Comel aje.. Macam Dora The Explorer.. :P



Next pit-stop was Carrefour.. Cari barang-barang yang tak cukup lagi.. Setiap kali ke Carrefour, memang kitorang suka sangat makan aiskrim Yogi.. Murah pun, murah.. Sedap pulak tu, macam2 flavour ada.. Ke, sebab bangla yang jual? Tu yang rasa sedap.. hihihi..






Pose favourite Sofia.. Pose orang perasan.. hehe..

3 comments:

LynnDa @ PeNg said...

tul tul...cam dora the explorer...

:: !zyan :: said...

yap..cute=)

sayahappyslalu said...

ada comel macam aku x? hihihi