Sunday, January 18, 2009

Kerana Juara Lagu..

Semangat betul aku hari ni.. Balik Senawang awal sebab nak tengok Juara Lagu kat tv3 malam ni.. hehe.. Kul 3 lebih dah bertolak dari rumah.. Punyalah panas cuaca tadi, which is not my favourite time to drive.. On the way tu, rasa punyalah mengantuk.. Sampai satu tahap, mata rasa cam terlelap sekejap.. Ah, sudah.. Bahaya gini, risau aku.. Dah tu, mata asyik terkebil2 menahan dari rasa nak tertido.. Nasib baik la Senawang ni x jauh mana, after 1 hour, dah sampai dah depan rumah.. Then, after Asar, aku terus aje tido sampai ke maghrib.. hihi.. Siap mimpi apa2 entah..

Now, I am in front of the tv, waiting for the Juara Lagu to start.. Harap best la diorang nyanyi.. Aku xde favourite singer pun, tak tau mana yang aku nak sokong.. Macam main bola la pulak.. hehe... But, maybe expect Faizal Tahir kot yang menang.. Tak kisahlah siapa menang, yang penting, yang menang tu lah yang aku sokong.. haha..

No comments: