Saturday, January 10, 2009

Behind The Scenes..

Sedikit gambar2 di sebalik kejadian.. hehe.. Persiapan sebelum majlis tunang hari tu la..

Hantaran in the making:


Gam utk glue gun tu, beli kat Mydin aje.. Murah bangat.. Promote2.. haha..



Glue gun ni meletup masa aku tgh gam envelope card yang aku buat tu.. terperanjat aku.. Nasib takde apa2 incident yang tak diingini berlaku.. Dah tiba masa dia nak K.O la tu.. Then, aku pi beli glue gun baru.. Tak sangka leh dapat harga RM2.00 je kat kedai dua hengget.. hihi.. Ok je bile pakai, cuma wire dia pendek la.. need another extension plug kalau nak guna..





Adik aku, Epit yang banyak tolong buat hantaran ni.. aku tukang hias dulang aje.. gubah2 bunga tak pandai la.. tangan aku tak berseni.. :P Bagi kredit sikit kat dia.. nanti kahwin, dia jugak yang kena tolong aku.. hehe..


Bakul buah..






Food preparation:



Eh, gambar beli lauk pun ada ke? hehe.. Aku sempat snap satu je.. Yang lain takde sebab tangan dah penuh bawak barang.. Nasib la ada trolley pasar tu.. Kalau tak, menggeletar jugak la bawa barang berat2..





Jiran2 kat umah yang tolong masak2.. Since rumahku kecik aje, terpaksa buat semua kat luar rumah..






Pelamin:






Gelagat adik-adikku:


Macam banggali meniaga telur aje.. haha..






Suka sangat amik gambar dengan mata juling2 gini..









No comments: