Sunday, January 11, 2009

The Hantaran..

Ini adalah gambar-gambar hantaran pertunanganku dan Encik Ahmad hari tu...

Hantaran from me..


Tema hantaran, warna pink.. Tapi, bunga kaler maroon yang banyak.. Kira campur-campur la.. hehe..


Sirih junjung.. Credit to Kak Alia from Ampang.. Aku suka.. very sweeet.. :)


Baju Melayu..


Songket...


Songkok dan Sejadah..


Perfume..


Chocolate.. harta karun version.. idea from Pirates of The Carribean.. haha..


Potpouri dalam beca...


Lovely fondant cake.. Credit to Kak Fazlina. Dia bagi nama ENDLESS LOVE, gitu :).. Aku suka design cake yang dia buat ni, sangat menepati citarasaku.. Sweet and lovely..


Buah-buahan tempatan..

Selain sirih junjung dan kek, hantaran aku, Epit yang buat.. Leh katakan 80% la from his touch.. Aku tukang beri kritikan membina je.. Kritik teruk2 kang, pak andam lari, susah aku woo.. haha.. So, sapa nak buat tempahan, boleh la.. Dia boleh jadi Pak Abu the second.. haha...

Sekarang, tengah fikir nak buat hantaran kahwin warna apa ye.. Tengah cari2 design yang menarik.. Takpe kan, kalau hantaran warna lain dari kaler tema? Any idea??


Hantaran from him:

Tema hantaran ialah biru/turquoise..


Sirih junjung..


Bekas cincin... Cincinnya dah ada kat tangan saya.. hihihi..


Baju nikah..


Perfume..


Chocolate.. Sedap2.. sekejap je dah abis.. hehe.


Towel..

Gambar cupcake, tak sempat nak snap.. Dah abis dah kena ngap.. hehe... Cupcake tu diletak dalam bekas sama cam bekas baju tu..


That's all...

3 comments:

hamiDahRecKs said...

cantik la hang yer hantaran..mehh aku curik idea utk kawin aku..leh takk?hihihi
sori la aku bz kursus..teruk aku kena lanyak..left knee aku injured teruk, ligament tear and kuku jari aku pecah..burok nak mampos..huhu
abis kursus kiter jupe k...

sayahappyslalu said...

boleh, no problem... sebab aku x "patent"kan pun design tu.. haha.. so, takde issue aku nak sue ko kat court.. :P
Okay, after ko abis kursus kite jumpa.. tak sabar dong nak naik kete baru.. hehe

Qastalani® said...

wow! soooo cantik!