Friday, September 5, 2008

Yummy!

On the 30th August aku pegi Pavillion, niatnya nak cuba Baskin Robbin Ice Cream Fondue.. Plan nak pegi on the 31st.. But, I believed the place will be very crowded dengan orang2 yang nak beli handpacked ice-cream with 31% off tu.. Tapi, aku ada email tanya kat BR ttg diskaun tu, diorang bagitau for August, the 31% discount is from 29th to 31st August.. Luckily time kitorang pegi, tak ramai orang.. Penat jugaklah nak menghabiskan ice-cream ni.. Nampak macam aku yang makan sorang semua tu sebab Encik Ahmad hanya makan 2 or 3 balls of ice-creams.. The rest, I have to finish it all... Sedap, memanglah sangat sedap.. tapi, kalau makan rebut2, lagi best.. Nantilah, pegi makan dgn kawan2.. Mesti rasa tak cukup.. sebab aku tau semuanya hantu suka ice-cream.. Nanti kite order yang besar, ok?


Sebelum..


Thanks! sebab sudi teman....


Selepas.. Alamak, Terlebih sudah! aku makan... haha..

Bulan puasa camni, cerita pasal ice-cream, buat aku terliur pulak.. :P

No comments: