Wednesday, September 17, 2008

I have more friends here..

Aku training kat Royal Adelphi hari ni.. Bulan puasa macam ni, tau2 je lah, mata memang mengantuk tak ingat.. Sesekali aku berdiri sebab mengantuk sangat.. Kawan2 aku pun pelik.. aku cakap aku mengantuk.. Bile dah ok, aku duduk balik.. Tapi, tak lama lepas tu mengantuk balik.. aku try tahan, tapi, ada jugaklah terlelap sekejap masa orang tu tengah buat presentation.. hehe.. Kalau zaman skolah dulu, mmg aku tak peduli.. Tido je kat mana aku nak tido.. Sekarang tak boleh la.. Segan.. hehe..

After lunch, mata aku dah segar dah.. sebab dah tido kat surau.. and lagi satu, dah nak balik kan, tentu la excited sikit.. hehe.. but, lebih excited sebab nak jumpa Recks @ Kapten Dr. Hamidah.. Dia kawan aku masa sekolah kat SMSPP dulu, skrg dah jadi doktor, keje kat Kem Askar, Seremban.. Bertambah geng aku kat sini.. Syok tu, jumpa balik kawan lama.. Kawan ber"huha" masa skolah.. Kitorang jahat nakal dulu.. Lain kalilah cite ttg ni.. sbb panjang list kenangan aku dgn kwn2 aku ni :) .. Dia belanja aku berbuka puasa di Kenny Rogers tadi.. Tak cukup jalan di Jusco, after berbuka, kitorang tolong tutup kedai kat Terminal One pulak.. haha.. After that, aku hantar dia balik kem.. InsyaAllah jumpa lagi this Friday.. Aku ajak dia naik kete aku balik KL.. Dyan pun tumpang skali.. The more the merrier..

No comments: