Sunday, July 13, 2008

Lonely Weekend.. Lonely Planet..

S.A.B.T.U:

Aku bangun pagi tu and siap2 pegi Seremban Parade.. Lepas parking kereta kat situ, aku naik Komuter headed to KL.. Sampai KL, aku naik LRT balik umah.. aku memang takde niat pun nak balik KL this week.. lagipun malam jumaat tu ada janji nak dinner dgn Heong and Lesley.. Tapi, kena balik jugak sbb nak amik bag kat umah.. this weekend, aku nak gi Sabah... check2 kat umah sini xde beg yg sesuai la pulak.. hari tu, masa balik, lupa pulak nak amik beg tu.. asyik teringat fasal kamera je.. ceh!

Sampai umah, parents aku xde, pegi kenduri.. sofia ikut diorang..yang ada, cuma Iwan.. kalau aku tau Iwan balik umah, xpayah susah2 aku balik.. boleh mintak dia bawakkan beg sampai Terminal One, then aku amik la dari dia.. Nak wat camne, dah sampai umah dah pun.. Lepas makan tengahari, aku baring2.. then, tertido sampai la mak aku balik.. kul 5 lebih tak silap aku..
Letih betul aku rasa.. Borak2 jap dgn mak ayah aku.. pastu, aku balik Seremban balik..

Kat Seremban Parade tu sebenarnya ada MATTA Travel Fair.. But, sad to say, macam takde apa pun.. Orang promote kredit card ramailah.. aku jalan2 kat situ and singgah booth Tourism Malaysia.. And I got Malaysia Map.. comel jugak.. and then, dapat skali a bunch of postcard.. very nice! Pastu, aku balik le umah..

Sampai umah, terus tampal peta Malaysia kat kepala katil.. Boleh la plan nak pegi jalan mana pulak tahun depan.. :P

Free postcards..

Tengok postcards free yang aku dapat tu, suddenly teringat dgn postcard2 yang aku ada... erm.. bagus ni kalau dapat buat box cantik utk simpan postcard2 tu.. So, this is what I did.. Sampai tengah malam baru aku dapat siapkan.. Kertas yang aku guna utk balut box tu ialah dari wallpaper waste yang aku amik dari Tasha..

Before:

After:
Tara, my new postcards box!
A.H.A.D:

Aku bangun lambat hari ni...Huhu.. best sekali-selaka dapat tido sampai tengahari.. and bertambah best sebab bilik aku ni gelap.. xsedar hari dah tengahari.. hehe..
Takde buat apa hari ni.. surf internet, tengok tv and petang pegi pasar malam.. and now, I am right here in front of tv again.. sambil updating my blog.. that's all!

Esok ada training kat Royal Adelphi, for 2 days. Harap2 tak boring la..

No comments: