Friday, July 18, 2008

JCard Day SBN...

Semalam, I spent most of the time in lab.. Nida SMS aku, tanya pukul berapa nak balik.. It was almost 5.30pm at that time.. Heong was there while I checked and replied her SMS.. Heong asked me whether I need to go back on time.. Without hesitation, I answered "YES".. hehe. I wanted to go back early because nak pergi JCard Day.. haha..Bagusnya anak buah dia ni.. :P

Sampai Jusco, nampak kereta berduyun2 nak masuk parking area.. We decided not to join them.. Aku lencong kereta ke arah lain and try cari parking kat deretan kedai2 yang ada kat situ... Bertuah betul sbb tak perlu pusing 2-3 kali nak cari parking.. Tempat dia tak jauh sangat dari Jusco, tapi penat jugaklah bile jalan kaki..

Masuk Jusco, orang memang ramai.. aku and Nida tengok2 apa yang murah sgt and menarik utk dibeli..At stationary department, kitorang jumpa album ni.. i would say comel la.. macam scrapbook.. cover dia handmade.. So, I grabbed 3 of them.. all different design..Murah harga dia.. 50% off from normal price.. Aku memang plan nak beli album utk gambar2 pegi perhentian yang dah aku cuci hari tu.. but, not this soon.. hehe. tapi, dah ada yang murah, aku beli je.. So, 2 album lagi, aku akan fikirkan apa yang aku nak buat... maybe akan cuci lagi banyak gambar.. :-)

New Albums...
Benda2 lain, aku just beli my personal stuffs and satu baju berwarna putih... sebabnya 2 baju putih aku telah bertukar jadi pink, gara2 aku campur suma baju lain bile cuci hari tu.. ceh! kalau warna pink dia sekata, i dont mind utk pakai lagi.. as if the original colour was pink.. hehe.. tapi, tgk macam ada tompok2 kat tangan dia.. sedih je.. :(

Itu jelah yang aku dpt dari JCard Day SBN.. Pakaian2, tak rasa excited sgt nak beli.. Rasanya harga dia sama je..

Hari ni kena tido awal.. esok pagi2, nak pegi Sabah, bah! Tapi, mataku still belum mau tido.. :0
I will be back on Monday.. Bye.. Wait for my "Jalan2" update.. hehe..