Friday, May 17, 2013

The Body Shop Sales.. 17-19 May 2013..

For members, ada additional 10%, malangnya I am not a member.. Tak apalah, tak rugi banyak pun.. Hehe

Semalam, aku berjalan sorang-sorang ke Gurney.. Saja je nak survey-survey scalp cream..

Sekarang guna Moogoo shampoo and conditioner.. So far aku rasa okay, kepala pun dah kurang gatal-gatal.. Tapi, I noticed bila aku garu-garu kulit kepala (tangan memang suka garu kepala haha) selalu keluar flaky scalp.. Pada aku kelemumur lah tu.. Moogoo tu takde chemical, maybe dia lambat sikit nak hilang kelemumur.. Itu yang sampai ke Gurney Plaza berjalan mencari product yang sesuai.. Setelah compare2 dgn yang lain, Kiehl's, Loccitance, Moogoo.. Aku jumpa Body Shop Ginger Scalp Care ni..

Promoter cakap Jumaat baru start sales.. So aku pun tunggu hari ni.. Jimat 10%, dari harga asal RM60..

IMG_0180
Make sure pakai 6 bulan, barulah jimat.. RM10 sebulan haha.. Harap masalah kulit kepala tak timbul lagi..

Tadi pergi beli kat Queensbay Mall.. Masa aku datang tu, belum ramai lagi.. Dah abis bayar aku perasan barisan orang beratur sampai ke luar huhu..

IMG_0170

These are my purchase.. Banyak shower gel.. Yang botol kecik tu shampoo and conditioner, and scrubs..

IMG_0168
Aku suka shower gel dia sebab wangi.. Hehe.. Bila travel, aku masukkan dalam travel sets, takdelah berat beg aku.. :)

IMG_0183

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

NinaAz said...

wahhh.bestnyaaa. 3 hari jea sales. patutlah ramai serbu

adianiez AIDA said...

aida da memborong lebih RM500 sabtu lepas. dpt extra 10% kan :-)
esok nak gi sekali lagi. sebab brg yg penting da abis ari tu!!!

Unknown said...

East M'sia here,most of the items tak ada..kena sapu