Wednesday, May 22, 2013

Gymboree Batch 35, 36 and 37, OshKosh & Carter’s Batch 1, The Children Place Batch 1

Oh my panjangnya tajuk entry..

IMG_0222
Look at the parcels! Pening sorting.. huhu..

Gymboree punya okay lagi sebab every items ada nama tersendiri dan aku dah biasa.. Osh Kosh dan Carters punya paling payah sebab nama sama, nombor code je lain..

Anyway, to those who ordered, and have made payment, aku dah postkan barang-barang ke alamat yg diberi.. Ada yang pos semalam dan ada post hari ni.. Harapnya before end of week dah dapat semuanya.. Kalau tak dapat jugak, please contact me.. Nanti aku bagi tracking number..

Sorry yang OshKosh tu, aku tak amik order kat blog pun.. huhu.. Aku announce kat Instagram, FB and Twitter aje.. So do follow my Instagram (sayahappyslalu), okay! kehkeh..

No comments: