Tuesday, May 28, 2013

Anniversary Dinner…

Disebabkan aku berada di Ipoh sekarang, dan rindukan cik abang berdua di rumah, aku nak cerita sesuatu yang relate dengan mereka berdua.. kehkeh.. Nak dekat sebulan dan berlalu dari tarikh Anniversary ke-4 kami..

We had dinner at Chinoz On The Park.. Keletihan jalan-jalan KLCC hari tu for HOMEDEC, so we settled with these..

IMG_9790
Cili Padi Seafood Olio.. Sedap.. Tapi aku selalu payah nak abis makan pasta2 macam ni.. Cepat muak..

IMG_9789
Hubby order apa entah.. Aku tak ingat..

4 years together, this is the greatest gift from Allah… Alhamdulillah :)

IMG_9954
Budak ini banyak akal sekarang.. hehe.. Be a good boy, okay!

Soalan yang confirm ditanya kat kitorang sekarang, “bila nak tambah anak?” hihi.. The time will come, InsyaAllah.. Kalau boleh, esok aku nak beranak.. Open-mouthed smile Only Allah can answer this..

No comments: