Wednesday, October 10, 2012

KFC Zinger Double Down…

Tatkala terpandangkan iklan KFC Zinger Double Down ni, aku dah tak sabar nak try.. Aku peminat Zinger Burger sejak zaman sekolah asrama lagi.. Yelah, time tuh KFC je pun yang ada.. Itu pun jauh kat Kota Bharu.. Sanggup pesan kat kawan masa diorang pergi outing.. Takpe, makan burger sejuk pun okay time tu.. hehe.. What a memory..

01-colonel-latest-dzinger-260912

Semalam, aku cubalah.. Tak ada teman, so makan sorang-sorang masa lunch.. Aku amik Combo set, siap ada drink dan wedges..

026
Mula-mula tengok “Alahai, keciknya”.. Tapi bila makan, memang kenyang sebab ayam dia double.. Aku suka this burger..

025
Cili sos banyak.. Sedap! Alamak, telan air liur time puasa ni.. hihi..

I bet I will make another trip to KFC dalam waktu terdekat ni.. hehe.. 

Oh, in the other hand, aku nak share fasal NuffnangX apps yang korang boleh download untuk baca blog-blog yang disukai.. Apps ni boleh guna kat Apple or Android device.. Jom cuba..

1 comment:

mommyNadia said...

ok, malam ni makan KFC..drooling over Zinger now..waaa!!