Tuesday, April 7, 2009

Lepak..

Sabtu lepas, ayah aku balik kampung.. So, tinggallah aku, mak and adik2 kat rumah.. Aku bawak semua skali pegi serbu rumah Epit malam tu.. Every weekend aku pegi rumah Epit, buat hantaran kat sana.. Dia tak nak buat kalau aku takde.. Actually, dia nak aku jadi penasihat, komen mana yang perlu.. nak suruh den buat, den x reti.. hehe..

Sambil buat hantaran, sambil tengok AF.. Tak puas hati bile orang nyanyi best dah terkeluar suruh vote, tak mahu.. :)

Malam tu ingat nak balik rumah.. Tapi, Sofia nak tido rumah Epit.. Fariz and Nizam pun dah tertido.. So, we ended up tido situ.. Pagi Ahad tu, after Subuh terus bangun balik rumah..


Gambor last 2 weeks.. Apa yang adik aku tengah khusyuk pun aku xtau..



Sofia susun2 kerusi, praktis nak jadi pengantin.. hehe..

No comments: