Monday, May 12, 2008

Weekend and me..

Tinggal sorang2 ni, tak byk yg aku buat kat rumah, selain tido.. hehe.. Tapi, takde la sampai tido seharian.. just dpt tido sampai hari siang, itu pun dah rasa cukup bagus.. rasa nikmat sgt.. :) Yang pasti, kena bangun sebelum Melodi start. haha.. since umah xde Astro, tu je lah siaran yg aku nantikan.. Sebelum tu, aku buat agar-agar.. Ni first time cuba.. tapi buat yg simple je dan something yg aku akan makan..

Tara.. Agar2 Milo yg tak berapa Manis..bagus2, utk kesihatan. hehe..
Petang, aku kuar kejap dgn Nida and Kak Izan gi Giant.. Teman kak Izan beli barang sket.. And what I bought for myself?? Semenjak-dua-menjak ni, aku ada hobby baru.. tapi, tak tau la sampai bile bertahan :-)

Benda2 ni lah aku beli.. Sebab comel and takde la mahal sgt.. Idea2 macam bermain2 kat fikiran aku ni, tapi, barang2 xcukup lagi.. So, kena tunggu la sket masa lagi.. tunggu ada bajet.. hehe..
Testing2, using the new punch..

No comments: