Tuesday, May 20, 2008

Motivational Dinner 2008

Department aku buat dinner kat satu restoran in Port Dickson, Jumaat lepas.. Masa pegi, Nida and Ho, chinese guy keje sama dgn Nida, tumpang kete aku.. Oleh sbb malas nak drive, aku suruh Ho yg drive. aku jadik co-pilot je. hehe. Aktiviti kat sana, dah nama pun dinner, tentulah makan, kan? :P.. bg aku biasa je lah makanan dia.. aku paling suka the last part.. makan cheesecake.. cheesecake tu sempena my manager's birthday.. exactly jatuh pada hari yg sama.. tentang lauk2, aku prefer lagi masakan melayu lah... hehe.. Lain2, ada jugak cabutan bertuah.. semua org malam tu dikira bertuah la sbb semuanya dpt hadiah.. haha.. actually, hadiah byk drpd org yg datang.. jadi, xde yg balik dgn tangan kosong. Aku sendiri dapat T-shirt ada cop company.. aku pun tak tau bile nak pakai baju tu..

After the dinner, aku terus balik KL.. Nida and Ho tumpang orang lain pulak balik ke Senawang.. Aku dah siap2 arrange kan dgn siapa diorang akan tumpang.. :P Sebabnya aku malas nak patah balik ke arah sana.. hehe..

Kat umah, Tasha nampak baju yg aku dpt tu.. dah dia mintak, aku pun bagi jelah..

Ho, Me and Nida..
Group photo ..

Date: 16th May 2008

No comments: