Thursday, May 22, 2008

Miss Sofia Lauren's Birthday.. :P

Siapa Sofia Lauren?.. Ni nama glamour adik aku.. hehe.. Nama sebenarnya Nur Ain Sofia.. Hari Sabtu 17 May ialah hari jadi adik aku yg ke-6.. dah besar dah adik aku ni.. On that day, takde celebrate apa pun kat rumah sbb dah celebrate awal kat skolah dia.. mak aku beli kek and anta kat skolah on the Friday.. Skali dgn nasi lemak bungkus, mak aku anta.. mak aku malas nak masak2, tu yg beli je nasi lemak.. hehe.. so, kwn2 and cikgu2 la yg celebrate birthday sofia dlm kelas.. mmg sibuk betul dia cakap nak buat hari jadi kat skolah sebab ada kawan dia pernah buat birthday kat kelas jugak... biasalah budak2.. xleh tgk orang lebih.. haha..

Masa malam Jumaat yg aku balik hari tu, Sofia dah tido.. tapi, dia terbangun masa aku tgk tv.. then dia tanya aku ada belikan hadiah dia tak.. aku cakap aku terlupa nak beli.. muncung je mulut dia :P.. aku cakap aku ada beli hadiah, tapi, esok la baru bagi.. birthday adik kan hari Sabtu..

Sabtu pagi, Nizam sibuk2 tanya mana hadiah adik.. "kak emy beli apa utk adik?".. Aku suruh Nizam amik hadiah tu kat dlm kete aku.. and, aku bg lah kat sofia.. Actually, mcm2 dia nak.. jam, beg skolah, seluar.. aku cakap, kena dapat no. 1 dulu, baru aku belikan.. "Asyik2 kena dapat nombor 1".. Sofia merungut. hehe.. mmg la, kalo xnak belajar, sapa nak bagi hadiah.. Nizam cakap dia nak hadiah mainan jugak utk birthday dia.. yg tu, lambat lagi, bulan 12 la baru aku beli.. hehe..

Hadiah & handmade card from me..
Time bukak hadiah.. Nizam pun sibuk jugak :)
New Barbie doll.. I like it also.. hehe..
Comel..
Yang ni pun, nak jugak.. haha..
Gambar masa sofia's birthday last year... celebrate kat umah.. ajak kwn2 dia.. tapi, gmbar dgn tudung tu ialah tudung yg aku belikan masa gi Surabaya hari tu.. mcm ustazah.. hehe..

No comments: