Tuesday, October 27, 2015

My Dream Bathroom…

Sekadar suka-suka dan berangan.. Tak mungkin akan ada marmar dalam bilik airku LOL.. It is expensive.. Macam sayang duit sebab letaknya dalam toilet aje.. hehe..

Aku masih lagi survey-survey cari idea untuk buat small changes to my bathroom.. So, jalan-jalan cari sinki dulu, supaya boleh tukar sinki yang sedia ada (aku tak suka Open-mouthed smile)..

IMG 3629
I like the big mirror and the built-in sink too.. Sink tap kat tepi, stylo betul!

IMG 3628
Ni pun sama lebih kurang design..

IMG 3627
You can’t go wrong with marble.. 

Bawah ni gambar bilik air master bedroom.. Plain aje, kami tak buat apa-apa lagi sejak pindah..

IMG 3662
I wish developer tak bagi apa-apa langsung, so nak buat from scratch lagi senang.. Macam ni, aku dah susah nak cari matching (size) sink.. Lepas tu, top tu concrete, nak pecahkan pun susah.. Husband tak mahu ada kerja-kerja simen dan hacking.. So for now, aku tunggu dululah sampai jumpa yang berkenan di hati baru proceed.. Smile

Kalau ada nak share kedai-kedai jual sinki preferably undermount sink, bagitau ye.. 

3 comments:

Rizziela said...

tp dah cantik dah to bathroom tu

sayahappyslalu said...

dah ok sebenarnya, tp tulah, selalu tak puas hati hehe

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)