Sunday, May 17, 2009

A Little Update..

We are back from our bulan madu di awan biru.. hehe..

Nasib baik hari ni shutdown, bolehlah rehat2 sikit lagi.. hehe.. Dapatlah kemas2 rumah hari ni.. Ada lagi barang sepah2, tak tau nak simpan kat mana..

Cerita majlis kahwin hari tu, nanti2 la aku update or upload gambar.. Tak banyak gambar yang ada dalam kamera aku.. Tunggu gambar dari cameraman lah..

Sekejap lagi, nak pegi Wangsa Maju.. Semalam hari jadi Sofia.. So, hari ni nak pegi cari stationery Barbie Doll untuk Sofia..

Oklah, itu aje.. Semoga ketemu di lain entry! :P

2 comments:

alya285 said...

huhu awat pendek aje update...

This is .... said...

hehe.. xsempat...