Monday, March 16, 2009

Belated Birthday Present..

Yeay, I got this towel from the company as my birthday present... Walaupun dah terlambat, aku tetap suka.. sebabnya, something yang aku boleh gunakan.. lagi2, towel kaler pink.. :) Semua orang akan dapat, cuma bezanya cepat atau lambat aje..



Like previous years, dibaginya jam tangan cap ayam , pastu beg.. Aku bagi adik2 aku je.. Jam, pakai xsampai sejam, dalamnya dah berwap.. Mana taknya, adik aku bawak pegi main dalam hujan.. huhu.

Every year ada voting mintak kitorang vote hadiah utk birthday.. Since, majorities are from the production side, which are operators, their votes (I believe) will determine the birthday of the year.. Sometimes, memang tak berkenan la.. haha.. Nasib baik tahun ni ok.. Sebab hadiah lain x best..

Oh, bercakap tentang hadiah birthday ni, baru teringat.. kitorang satu geng pun akan belikan hadiah sesama sendiri setiap tahun.. Tapi, kebanyakannya, hadiah dibeli oleh tuan punya birthday sendiri.. Yang lain, bagi duit aje.. hehe.. Oklah kan, kalau dulu time belajar, boleh jugak keluar sama2 pi Midvalley pilih hadiah.. :)

This year, hadiah kawan2 utk aku ialah my new spectacles.. Dah 2 tahun tak ganti spec, kelabu rasanya pandangan mataku.. hehe.. ini spec nya ye kawan2.. ada yang belum tengok lagi..Being me, memang suka ada blink2 sikit... :P


Thank you so very much, friends..

Tahun lepas punya hadiah ialah washing machine.. Still in good condition, cuma bunyi dia annoying sikitlah.. gedegang-gedegung, sebab aku tak alas dengan something kat kaki dia kot.. takpelah, janji boleh tolong basuh baju aku.. hehe.



Ingatkan tahun ni nak beli vacuum cleaner... Geram betul lah, banyak habuk and rambut kat lantai rumah.. Tapi tak jadi, ada orang cakap baik beli yang high power punya.. berkesan sikit sedut sampah, cuma mahal sikitlah.. So, i think apa kata kita tunggu next year aje.. minta orang tu tolong belikan.. hehe..

Makin lama my interest pun dah tukar.. No more hadiah2 like beg, novel, perfume.. Yang bestnya, dengan close friends, tak malu sangat mintak2 hadiah ni.. hihi.. Yelah, at least wishlist dapat ditunaikan.. :)

Note: Recks, you know what I want, right??... Banyak songeh pulak kawan mung ni.. hihi..

3 comments:

hamiDahRecKs said...

bolehh jer
nani aku lak ngengada mintak ape2 jea dr hang
be prepared...hihi

:: !zyan :: said...

warghh bets btol company bg adiah mase birthday ye!

sayahappyslalu said...

hehe.. boleh la..