Monday, April 28, 2008

I need more albums!!

Gambar2 pegi Surabaya and Perhentian hari tu, aku dah cuci.. Memang banyak sangat.. Aku punye je dah 486 keping. Campur dgn yg Nida punya, suma skali 727 keping.. Theve tak percaya yg kitorang boleh cuci sampai begitu banyak.. Macam gambar org kahwin, dia kata.. hehe.. Aku mmg suka cuci gambar.. kalo dah cuci, and letak dlm album, baru la ada feel nak tgk and selalu belek2. Dah tua nnti, boleh tgk balik.. kenangan zaman muda2.. haha..

Actually, Ahad lepas Nida plan nak gi Low Yat je. Nak beli PC baru.. so, Theve ikut skali, utk tolong pilih spec for the computer.. Then, bile aku dgr yg Nida nak turun KL, aku pun ikut teruja la jugak nak gi.. hehe.. And, baru teringat kat Times Square ada kedai gambar yg ok.. Alang2 dah pegi, baik cuci gmbr skali.. Pujuk2 org kedai gambar tu supaya gambar leh siap before 6pm.. Nasib baik sempat siap.. Malas betul nak dtg lagi next week semata2 nak collect gambar2 tu..

So, sepanjang malam smlm, lepas Kak Izan and Nida balik, aku start menyusun gambar2 masuk album... Diorang dtg sbb aku ajak makan pudding caramel yg aku buat.. Entah apa la rasanya.. actually, mcm ada yg tak kena.. haha.. aku xminat sgt. Just cuba je nak tgk jadi ke x.. jadi, kesimpulannya, i don't know.. huhu.. and after this, try something else lah.. something yg aku akan makan.. ni, nak bawak gi ofis pun, segan.. hehe.

Hari tu, aku beli 2 je album.. Ingatkan cukup la.. Tapi, susun punya susun, ternyata mmg tak cukup.. ada lagi bunch of photos yg tak masuk lagi.. huhu.. Nanti la cari lagi album.. kena beli lagi dalam 3 buah album kot utk muatkan semua.. Sakit pinggang aku dok menepek2 gambar2 tu smlm sampai kul 12.00am.. ;-P

Ini gambar2 yg tinggal.. kat dlm sampul tu, sebundle lagi gambar2 Perhentian....

No comments: