Wednesday, June 9, 2010

Weekend At Fabulous Mom…

Aku ni, kalau dah aim sesuatu, mesti nak jugak sampai dapat.. hehe.. Teruk tu, tak lah teruk kan, sebab bukan untuk aku pun.. Untuk Encik Haikal jugak.. hehe.. Aku ajaklah hubby gi Fabulous Mom, ada nak beli barang plus nak try sesuatu.. :P

IMG_6592Haikal didukung oleh nenek sementara mama Haikal pilih2 barang..

IMG_6593

Alkisahnya begini, aku survey-survey fasal baby seat.. Terpandang pulak Bumbo Seat.. Dah mulalah tak keruan.. hehe.. Tanya pendapat kawan ok tak Bumbo Seat tu, sebab dia beli untuk anak dia.. She said depends on the baby la.. Anak dia nak melompat keluar.. Baca sana-sini, ada gak baby yang tak suka duduk dalam tu.. So, beria lah ajak hubby pergi Fabulous Mom.. Aku tau kat situ memang ada jual Bumbo Seat.. Pegi sana bukan untuk beli, tapi, untuk testing power aje sama ada Haikal suka tak duduk dalam tu.. hehe.. Harga kat situ RM149.90 after discount.. Retail is RM199.90..

IMG_6590 Since kepala Haikal dah kuat, yakinlah aku nak dudukkan dia dalam Bumbo Seat ni.. According to the description, baby boleh duduk dari 6 weeks onwards, kalau kepala dah tegap..

IMG_6591 Tengok tu, memang dia happy lah masa duduk dalam tu.. :P

Kat situ, tak boleh discount lagi dah.. jadi, KIV dulu lah.. Minat memang minat, tapi, nak cari lagi yang lebih murah.. Nak jimat sokmo.. hehe..

Makanya, sesi lawatan kali ni, aku beli nursing bra, breast milk storage bags dan ice packs aje.. Ice pack Stylo Mama yang digunakan sekarang, dia punya silver plastik kat luar dah abis terkoyak.. Tak tahan lama la pulak..

1 comment: