Monday, March 10, 2014

Sengkuang Calit..

IMG_2072

Pernah makan tak sengkuang calit ni? Zaman kecik-kecik dulu, balik sekolah selalu beli.. Sekarang ni, payah nak jumpa.. Ni kebetulan bawak Haikal main kat taman Bandar Sri Permaisuri, situ ada orang jual.. Happy giler sebab dah lama tak makan.. Harga pun dah mahal RM1.00 satu.. Sedap, sedap, harap boleh pergi situ dan makan lagi.. hehe..

Kot kalau ada yg tahu kat mana jual sos dia tu, bolehlah bagitau.. Bestnya kalau dapat beli buat stock, buat sendiri kat rumah.. Smile

2 comments:

MamaAliya said...

Peberet juga ni.ada sos sengkuang yg jual online.cuba try google sos sengkuang dolu-dolu.

aizuddin ismail said...

www.daddydin.blogspot.com
Pembekal Sos Merah Klasik untuk sengkuang calit...