Monday, June 30, 2008

Fear Factor..

Aku telah berjaya mengatasi ketakutanku dgn memerangkap seekor tikus yang mencuri masuk rumah aku... yeye.. tapi, guna gam tikus tu je la.. hehe.. aku penakut dan geli betul la dgn binatang2 ni.. tapi, terpaksa jerat dia, takut dia masuk rumah aku lagi.. nnti, bertambah2 kerosakan yang dia buat.. aku tak tau pun rumah aku masuk tikus sehinggalah satu hari aku bukak kitchen cabinet.. tengok2, plastik tepung, milo suma dah berlubang.. abis suma barang2 kek aku kena buang =(.. and, yang paling annoying, dia gigit aku punya mixer cable.. geram betul aku, nasib baik tak putus terus.. aku salotape je la bahagian yang terdedah tu, hopefully boleh guna lagi next time..

Semalam, bile sampai umah, aku tgk keadaan dapur aku normal je.. botol2 comel yang sengaja aku susun kat dapur tu, xde pun terbalik or bersepah ke.. so, i hope no more Cik T in my house.. First time masa ternampak dia kat dapur tu, aku rasa cam terjumpa apa je.. punya lah berdebar2.. lepas keluar toilet, cepat2 aku lari masuk bilik.. nak tidur pun, masih terfikir2 lagi.. haha.. harap2 dia dah tak masuk umah aku lagi.. rugi je masuk, makanan pun dah xde...

No comments: